REKLAMACIJE I POVRAT
Na ovoj stranici možete se upoznati sa svim pravima potrošača i Kameleon uslovima vezanim za reklamacije, zamenu i odustajanje od kupovine poručenih proizvoda. Možete se obratiti popunjavanjem online formulara ili slanjem obrasca za podnošenje reklamacija na adresu: Kameleon, Ratarska 2, 22000 Sremska Mitrovica.
DOBIO SAM PAKET KOJI NISAM PORUČIO
Rok za prijavu: do 2 dana (troškove vraćanja paketa snosi Kameleon)
Ukoliko odmah po prijemu paketa utvrdite da ste paket dobili greškom ili da Vam je poslat pogrešan proizvod (na osnovu izgleda, šifre ili proizvod želite da zamenite za drugi), molimo Vas da takav paket ne otvarate, jer samo paket u neoštećenom pakovanju možete bezuslovno odmah zameniti ili vratiti. Relamaciju prijavite online ili putem telefona +381(22) 625-611.
OTVORIO SAM PAKET I PROIZVOD JE FIZIČKI OŠTEĆEN
Rok za prijavu: do 24h od prijema paketa (troškove vraćanja paketa snosi Kameleon)
Ukoliko po prijemu paketa, utvrdite da je sadržaj paketa oštećen, molimo Vas da, u roku do 24h od prijema paketa, pozovete kurirsku službu BEX na telefon +381(11) 6555-000 ili AKS na telefon +381(15) 600-617 (u zavisnosti od koga ste prilmili paket), i tražite sektor za reklamacije kako bi kurir napravio zapisnik o oštećenju i preuzeo paket za zamenu. Obavezno prijavite rekalamaciju i preduzeću Kameleon, online ili putem telefona +381(22) 625-611. Poželjno je da nam pošaljete i fotografije oštećenog paketa/proizvoda.
ŽELIM DA VRATIM PROIZVOD JER NISAM ZADOVOLJAN
Rok za prijavu: do 14 dana (troškove vraćanja paketa snosi kupac)
Pravo na odustanak – opširnije
Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, u roku od 14 dana od dana prijema paketa, proizvod možete vratiti ili zameniti za drugi, bez bilo kakvog objašnjenja i razloga. Obavezno prijavite odustajanje od ugovora online ili putem telefona +381(22) 625-611. Neophodno je da vratite kompletan proizvod sa svim pripadajućim elementima (proizvod, kompletna dokumentacija, kutija, zaštitni elementi,…). Proizvod mora biti bez tragova korišćenja i bez fizičkih oštećenja. Kameleon ne prihvata odgovornost za proizvode koji su fizički oštećeni ili oštećeni nenamenskom i/ili nestručnom upotrebom.
PROIZVOD KOJI SAM KUPIO JE NEISPRAVAN / NIJE SABRAZAN KARAKTERISTIKAMA I OPISU
Rok za prijavu: do 2 godine (troškove vraćanja paketa snosi Kameleon). U tom slučaju potrošač je dužan povrat robe zbog nesaobraznosti poslati BEX kurirskom službom sa kojom imamo ugovor po kom Kameleon snosi troškove u ovom slučaju.
Povrat sredstava – opširnije
Zamena proizvoda – opširnije
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče
iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se
izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca.
Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
U slučaju da odbijemo reklamaciju:
• dužni smo da pružimo odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije
• dužni smo da potrošača sveobuhvatno obavestimo o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.
Ukoliko je proizvod koji ste kupili neispravan ili nije saobrazan sa karakteristikama i opisu koji su navedeni na sajtu prodavca, potrebno je da nam dostavite popunjen reklamacioni zapisnik i račun koji ste dobili prilikom kupovine kako bi ušli u proceduru rešavanja. Poželjno je i da reklamacija poslata elektronskim putem sadrži i fotografije spornog proizvoda. Prodavac je dužan da Vas u roku od 8 dana obavesti o statusu reklamacije, a u roku od 15 dana, od trenutka prijema odluke o načinu rešavanja, da reši reklamaciju (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana). Načini ze rešavanje reklamacije mogu biti: do 6 meseci od dana isporuke – servis, zamena ili povraćaj novca; do 2 godine – servis ili zamena.
Kameleon ne prihvata odgovornost i ne priznaje reklamacije za proizvode kada nisu ispoštovane prethodno navedene instrukcije. Pre upotrebe uređaja obavezno pročitajte priložena uputstva i opšte uslove garancije. Pridržavajte se opštih bezbednosnih uslova korišćenja proizvoda i nemojte koristiti proizvod nenamenski. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije o upotrebi ili montaži proizvoda, ili nakon početka korišćenja proizvoda utvrdite neispravnosti u radu, molimo Vas da kontaktirate ovlašćeni servis naveden na garantnom listu i zatražite informacije ili instrukcije za reklamaciju proizvoda.
Dostupnost rezervnih delova i servisa za tehničku robu posle prestanka proizvodnje i uvoza robe iznosi 7 godina.
Sve reklamacije na proizvode koje su poslate elektronski ili pisanim putem, biće rešene u najkraćem mogućem roku a najkasnije u zakonski predviđenim okvirima. Kameleon nema uvid u reklamacije za proizvode poslate ovlašćenim servisima. Ovlašćeni servisi poseduju sopstvena pravila navedena na garantnom listu.
Kao prodavac, dužni smo da potrošaču izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe
na servis.
U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke.
Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.
Kameleon će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
Dokumenta potrebna za realizaciju reklamacije i odustanka od kupovine
– reklamacioni zapisnik
– obrazac za odustanak
– zahtev za povrat novca