Najčešća pitanja
Kako da kupim nešto iz prodajnog programa?
Da biste obavili kupovinu potrebno je da željene artikle ubacite u korpu. Ubacivanje u korpu se vrši klikom na ikonicu korpe koja se nalazi ispod slike svakog artikla sa leve strane. Prilikom svakog dodavanja artikla otvoriće vam se ekran sa desne strane koji sadrži artikle koje ste dotad odabrali. Korpu možete videti svakog momenta klikom na ikonicu korpe (gornji desni ugao web sajta), a u donjem delu tog ekrana su ikonice VIDI KORPU i ZAVRŠI KUPOVINU. Klikom na VIDI KORPU otvara se stranica KORPA i na ovoj stranici se mogu promeniti količine artikala i odabrati način plaćanja i isporuke. Na poslednjoj stranici ZAVRŠI KUPOVINU se nalaze polja u koja unosite vaše ime, adresu, telefon itd. Polja sa zvezdicom su obavezna i ako njih ne popunite ne možete završiti kupovinu. Nakon izvršene kupovine treba da dobijete e-mail sa potvrdom da je porudžbina primljena (naravno ako ste uneli e-mail adresu).
Detaljnije na stranici KAKO KUPITI
Zašto mi nije stigao e-mail sa potvrdom kupovine?
Postoji više razloga zašto vam nije stigao e-mail kao i rešenja za to.
Razlozi
- Uneli ste pogrešu e-mail adresu.
- Potvrda je otišla u spam.
- Server iz nepoznatog razloga nije registrovao porudžbinu.
Rešenja
- Bez brige, mi pre svake isporuke proverimo ispravnost porudžbine i ako ste bar uneli tačan kontakt telefon mi ćemo vam se javiti.
- Ako je potvrda otišla u spam vi je slobodno otvorite i po želji prebacite u redovne poruke.
- Ako server nije registrovao porudžbinu trebalo bi da je sve ostalo u korpi i pokušajte ponovo sa slanjem. Ako ni tad ne prodje možete nam jednostavno na stranici kontakt poslati e-mail sa spiskom artikala koje želite ili nas pozvati na telefon i sve to usmeno naručiti.
Da li mogu da promenim porudžbinu nakon što sam je završio?
Ako ste nam poslali porudžbinu i nakon toga želite da je otkažete ili izmenite, potrebno je da na stranici kontakt posaljete poruku o tome i u poruci navedete broj porudžbine za koju menjate podatke. Isto možete uraditi i telefonskim pozivom u radno vreme.
Za koje vreme ću dobiti naručeni artikl?
Standardna procedura za dobijanje naručene robe je par dana, medjutim u odredjenim momentima iz raznih razloga (previše porudžbina, greška u podacima za isporuku, smanjen broj radne snage itd). to može da potraje i malo duže.
Nakon primljene porudžbine u najkraćem mogućem roku ćemo vas kontaktirat telefonski ili e-mail porukom i nakon tog razgovora ćete okvirno znati kad će roba biti isporučena.
Ako u roku od 2-3 dana od dana slanja ne dobijete robu molim vas da nas kontaktirate kako bismo zajedno utvrdili razlog kašnjenja.
Gde mogu da proverim raspoloživost artikla?
Raspoloživost artikla možete da preverite pozivom na broj +381(22) 625-611 ili slanjem poruke na info@kameleonkupatila.rs.
Pored ovoga svaki proizvod na stranici artikla u delu dodatne informacije ima polje Lager (zaliha). To polje služi kako bismo vam tačnije predstavili status artikla. Značenja polja su sledeća:
- ROBA NA STANJU – ovi artikli su na optimalnom lageru i trebali bi biti skoro uvek raspoloživi.
- PORUČUJE SE (IZLOŽEN UZORAK) – ovi artikli su izloženi u salonu kako bi se videli uživo i na zahtev kupca se poručuju. Jedan deo ovih artikala se nalazi na zalihama u odredjenim momentima.
- PORUČUJE SE (KATALOŠKI) – ovi artikli se poručuju kataloški na osnovu slika iz kataloga. U odredjenim slučajevima i ove artikle imamo na zalihama.
- RASPRODAJE SE (PROVERI ZALIHE) – ovo su artikli koji su kod nas na zalihama, ali ih više nećemo nabavljati. Poželjno je proveriti koliko ih je još ostalo za prodaju.
Koliko me košta transport, poštarina?
Transportne firme sa kojima saradjujemo su BEX EXPRESS i AKS EXPRESS.
Cena transporta zavise od ukupne vrednosti vaše kupovine (cena je iskazana sa PDV-om). U zavisnosti od gabarita i broja artikala koji poručite paket ćemo upakovati u jedan ili više transportnih paketa.
Cene transporta možete videti na našoj stranici NAČINI ISPORUKE.
Nažalost, pojedini artikli se ne mogu isporučivati kurirskom službom, pa samim tim ne možemo izračunati u potpunosti svaku cenu transporta.
Ako cena nije iskazana na porudžbini, mi ćemo vas obavestiti o ceni i mogućnostima isporuke. Nakon toga vi možete odustati ako vam je to previše.
Detaljnije na stranici NAČINI ISPORUKE
Da li šaljete sve artikle iz ponude brzom poštom?
Kurirskom dostavom (brzom poštom) nije moguća isporuka kabaste i lomljive robe (pločice, kabaste sanitarije, tuš kabine i artikli podložni oštećenju). Ovi artikli se isporučuju našim dostavnim vozilima u okviru naših mogućnosti i pravila. Pozovite da se dogovorimo.
Dobio sam oštećen artikl, šta da radim?
Ukoliko po prijemu paketa, utvrdite da je sadržaj paketa oštećen, molimo Vas da, u roku do 24h od prijema paketa, pozovete kurirsku službu BEX na telefon +381(11) 6555-000 ili AKS na telefon +381(15) 600-617 (u zavisnosti od koga ste prilmili paket), i tražite sektor za reklamacije kako bi kurir napravio zapisnik o oštećenju i preuzeo paket za zamenu. Obavezno prijavite rekalamaciju i preduzeću Kameleon, online ili putem telefona +381(22) 625-611. Poželjno je da nam pošaljete i fotografije oštećenog paketa/proizvoda.
Da li mogu kod vas da naručim artikl koji nemate u ponudi?
Ukoliko želite neki artikl koji mi nemamo u ponudi potrebno je da nam pošaljete sliku, kataloški broj, link sa stranice koja ga nudi ili bilo šta drugo što nam može pomoći da shvatimo koji vam je artikl potreban.
Šaljite na info@kameleonkupatila.rs i mi ćemo vam u najkraćemo mogućemo roku poslati svoju ponudu za tražene artikle.
Traženi artikli moraju da budu iz oblasti kupatila.
Predomislio sam se. Kako da vam vratim kupljenu robu?
U zavisnosti koliko je dana prošlo od preuzimanja pošiljke postoje više pravila o povratu robe.
Više o ovome na stranici REKLAMACIJE.